سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لیلة القدر
نگارخانه

روزشمار محرم عاشورا

لوگوها


زیارت عاشورا
  • تاریخ ارسال : شنبه 93/7/12, 7:35 عصر
  • دسته بندی :
  • نویسنده : لیلة القدر

 

1) سیاست گرسنگی

کمونیستها به خوبی می دانند گرسنگی اسلحه جنگ است آنها می دانند که با کم کردن مواد سفیده ای از رژیم غذایی ملتها آنها را به اطاعت وا می داردو آنان مطیع می شوند.

ممکن است آنها به خوبی بدانند که به این ترتیب و به مرور ایام این رژیم غذایی ناقص از لحاظ مواد سفیده ای دیگی را به جوش می آورد که محتوای آن افراد انسانی زیادبیماران زیادو نومیدان و مایوسان بسیار باشد.

 هیلتر لهستان چکسلواکی اتریش و کشورهای دیگری را متدرجا و عمدا گرسنه کرد و اولین چیزی را که از رژیم غذایی انان کم و حذف کردمواد سفیده ای حیوانی از گوشت تخم مرغ و شیر بود.
فلسفه های گمراه کننده و فساد انگیز و بیگانه عقیده دارند که برای از پا در آوردن ملتی نخست باید سلامت و تندرستی او را ضعیف کرد و مبانی اخلاقی او را در هم شکست پس از آن به آسانی می توان او را طعمه خویش قرار داد.

 

 2)تصویب پروتکل های یهود و اجرای آن در جهان

نکاتی چند در مورد پروتکل های یهود

 

1.پروتکل های یهود(صهیون) مجموعه ای از راهکار ها و برنامه هایی است که توسط مجموعه ای از علمای صهیونیسم تنظیم گردیده است.پروتکل در لغت به معنی صورت مجلس مذاکرات سیاسی و متمم قرارداد هاست . سران صهیونیسم با سر لوحه قرار دادن این برنامه ها در سیاست های خویش به سیطره خود بر جهان جامه عمل پوشاندند.

2.کتاب پروتکل های یهود به طور اتفاقی و بسال 1901 بدست روزنامه نگاری روسی به نام "سرگی" رسید و اون این کتاب را در سال 1902 منتشر ساخت این کتاب چهار بار در شوروی تا سال 1917 به چاپ رسید اما چاپ اخر آن به دستور حکومت جمع آوری شد .این کتاب توسط "فکتور مارسدن" خبرنگار روزنامه" نیپست مورنل " به انگیلسی در سال 1921چاپ گردید . بعد از این تاریخ هیچ موسسه و ناشری جرات چاپ دوباره این کتاب را نداشته ، تمامی افرادی که به نوعی در چاپ این کتاب تا این تاریخ دخیل بوده اند کشته شدند ! در ایران این پروتکل ها پس از انقلاب در کتب مختلف چاپ گردید.

3.در میان انواع طرح ها و برنامه و اسناد و منابع و اسرار انجمن های سری شیطانی تنها این پروتکل ها راه نفوذ بخارج یافته اند.اگر این پروتکل ها موجود نبود بسیاری از نوکران بیخبر شیطان براحتی هر احدی را که از این فاجعه (اینک از خطر گذشته و فاجعه گشته است) سخنی می گفت دیوانه یا به قولی آشناتر در توهم توطئه می خواندند !

4. برخی معتقدند هیچ امر بدیهی وجود ندارد و هر کس اصول عقیده خود را امر بدیهی و جزو طبیعت می خواند(مثلا "آزادی حق بشر است" برای یک لیبرالیست یک امر بدیهی است و یا در عبارتی گویاتر "جاذبه زمین وجود دارد" برای تک تک ما امری مسلم و اثبات شده است ) این امور به ظاهر بدیهی که با عمق تفکر ما عجین گشته پارادایم نامیده می شود . اکنون گفتمان غالب در جهان که همان سخن شیطان است و با هزاران بنگاه سخن پراکنی که در هر ثانیه صد ها میلیون مخاطب را بمباران می کنند پارادایم دلخواه خود را سیطره بخشیده است ؛ در میان سطور پروتکل ها می توانید مواردی را مشاهده کنید که مقوم همین پارادایم هستند . مواردی که گاهی ما هم آن را طبیعی !! می شماریم .

5.به یاد داشته باشیم که این برنامه ها 100 سال پیش تهیه شده است (فارغ از سابقه چند هزار ساله سازمان های سری شیطانی) یعنی صهیونیسم از ما حداقل 100 سال جلو تر است ! ضمنا بد نیست که این برنامه ها رو با برنامه هایی که برخی مسئولین احمق ما برای کشور تهیه می کنند رو مقایسه کنید .(البته اگر انتقاد از کوتوله های کودن دشمنی با اسلام نباشد !!)

6.قسمت های مختصری از پروتکل ها که در شرایط کنونی درکشان میسر تر می نماید را بخوانید :

پروتکل شماره1:
...
تِز آزادى سیاسى را ما وضع کردیم، ولى برما لازم نیست که آن را تطبیق کنیم، امّا اگر ضرورت پیدا کرد تمسک به آزادى سیاسى براى جلب مردم مانعى ندارد....

حیا، عفت و ناموس را به وسیله قهرمانان، آموزگاران و کلاً آموزش و پرورش از مغزها بیرون آورده که این چیزها در اجتماع مفهومى ندارد.
دروغ و سرنیزه و خدعه یگانه شعار ما است.

...

پروتکل شماره2:
...
از بین مردم افرادى کوتاه‏فکر و بى‏رأى را انتخاب خواهیم کرد، تا هرچه به آنها دستور بدهیم بدون چون و چرا اجرا نمایند.

خیال نکنید که این تصریحات پوچ و بى‏اساس است، به خاطر داشته باشید، ما بودیم که زمینه را براى داروین Darwin و مارکس Marx و نیتچه Nietzsche آماده ساختیم و به اصطلاح به آنها سر و سامان دادیم. (3)
...
روزنامه، یکى از بهترین و مهمترین وسیله نشر افکار ما است....

پروتکل شماره3:

...

از مبادى کمونیزم، دفاع خواهیم کرد تا مردم گمان کنند که مخلص آنها هستیم و این همان روشى است که حزب (ماسونى) در پیش گرفته است.(4)

...

انقلاب فرانسه که آن را انقلاب کبیر مى‏نامیم بدست ما انجام گرفت اعلامیه حقوق بشر از تراوشات یهود است، اسرار این اعلامیه براى ما خیلى روشن و واضح است زیرا ما آن را تنظیم کرده و به وسیله آن مردم را بدبخت و بیچاره کردیم.

 پروتکل شماره5:

...

خداوند ما را نابغه‏هاى جهان خلق کرده است، تا از عهده حکومت بر دنیا به خوبى برآییم....
علم اقتصاد حقیقت شگرفى را کشف کرد و آن این است که قیمت (ثروت) بیش از تخت و تاج است....

باید عقاید و آراء متضادى را در اجتماع ایجاد کنیم تا کسى نتواند، حقّ را از باطل تمیز دهد و خلاصه دریچه فهم بر مردم بسته شود.

 پروتکل شماره7:

در اروپا و آسیا باید جنگ، فتنه و آشوب بپا کرد و این کار در حقیقت دو فایده دارد، یکى از بین رفتن آنها و دیگرى تسلّط ما بر آنها.
...
براى آن که به هدف نهائى خود برسیم لازم است که اولاً افکار خود را به وسیله روزنامه‏ها به تمام مردم تزریق کنیم، تا اگر دولت بخواهد با ما مبارزه کند آن را با عصاى مخالفت با افکار عمومى تأدیب کنیم. (5)

 پروتکل شماره8:
...
رژیم ما آن چیزى است که از طرف نویسندگان قانون شناس، اهل اداره و خلاصه محصلین عالى مقام تهیه شده و این اشخاص تمام جزئیّات زندگانى اجتماعى را دانسته و تمام حرفهاى دیپلماسى و سیاسى را به ما یاد مى‏دهند... .

 پروتکل شماره9:

...

من مى‏توانم با کمال جرأت اعلام کنم که واضعین قانون و مجریان آن و خلاصه فرشته سعادت و عفریت بدبختى ما هستیم.
سر منشأ هر ارعاب و نگرانى ما هستیم.

...

براى اجراى تصویب نامه‏هاى خویش از کمونیستها، سوسیالیسها و امپریالیسها استفاده مى‏کنیم، بدین نحو که تا ممکن باشد آنها را تقویت مى‏نمائیم، زیرا بالاخره هر حزبى به سهم خود دیوارى از بناهاى عظیم قدیم را خراب کرده و به اصطلاح سرنخى به ما خواهد داد....

فقط یک چیز ممکن است از شوکت و قوّت ما بکاهد و آن همکارى دولت و ملّت است ولى ما احتیاطات لازمه را در این زمینه انجام داده‏ایم، مثلاً بین ملّت و دولت جدائى وسیعى انداخته و ملّت را از دستگاه حاکمه خود مرعوب و خائف کردیم. در این حال چگونه ممکن است ملّت تحت نفوذ ما نباشد؟

 پروتکل شماره10:

...

مگر ممکن است آنها (مردم) حقیقت مطلب را درک کنند، در صورتى که وکلاى آنها غرق در شهوات و عشرت هستند؟

...

هرگاه سوزن آزادى را در جسم مملکت فرو بریم در واقع او را مبتلا به وبا نموده و سبب هلاکتش را فراهم کرده‏ایم. (6)

 پروتکل شماره12:

کلمه (آزادی( تفسیرهاى متعددى دارد، بهترین تفسیر، این است که بگوئیم: آزادى یعنى مواردى که قانون رخصت مى‏دهد.
این معنى با هدفهاى ما بهتر سازش دارد زیرا تعیین آن موارد بدست ما است، چون قانون را ما جعل مى‏کنیم ….

دیگر هیچ کس نمى‏تواند به سیاست ما کوچکترین تعرضى بنماید هر نشریه‏اى که در صدد هجوم بر علیه ما برآید فورا آن را به بهانه تحریک احساسات عمومى توقیف خواهیم کرد.
البته در نشریّات خودمان، به نقطه‏هائى از سیاست یهود که مایلیم آنها را تغییر دهیم پرخاش خواهیم کرد.(7)

...

هیچ خبرى، پیش از آن که به اطلاع ما برسد، به گوش کسى نخواهد رسید، یعنى کنترل اخبار جهان بدست ما و تنها خبرهائى به اطلاع همگان مى‏رسد که به نفع ما باشد.

کتابهائى با سبکى شیوا و ارزان تألیف کرده و بدین وسیله افکار مسموم خود را به خورد مردم مى‏دهیم.

 پروتکل شماره13:

براى آنکه مردم را مشغول کرده باشیم، هر روز مشکلات جدیدى براى آنها به وجود آورده تا آن‏ها را از مذاکره در مسائل سیاسى باز داریم.

هر روزه صفحه‏هاى جرائد و مجلات را از مسابقات فوتبال،بسکتبال، کشتى آزاد و... پر خواهیم کرد تا بدین وسیله مغز ملّت را در تفکّر به این مسابقات مشغول سازیم.

شاید، هیچ کس نداند که در پشت کلمه )تقدّم، پیشرفت) چه دروغها و فریبهائى خوابیده است، بطور حتم این کلمه جز در مواردى که در پیش رویهاى علمى استعمال مى‏شود، هیچ‏گونه معنى مفیدى ندارد.(8)

 پروتکل شماره14:

درتمام کشورهاى بزرگ، ما عقائد دینى را ریشه‏کن خواهیم کرد و مطالب مسموم خود را به وسیله نویسندگان عالى مقام همان کشورها تزریق مردم مى‏نمائیم.(9)

 پروتکل شماره15:

همه پلیسهاى مخفى بین‏المللى در احزاب ما عضو خواهند شد.

...

وکلاى مجلس سنا و تمامى شخصیّتهاى بزرگ اجتماع کورکورانه از سیاست ما پیروى مى‏کنند.

چگونگى سیطره ما در یک جمله خلاصه مى‏شود: تمام ملتهاى جهان کودک و یهود مادر آنها است.

 پروتکل شماره16:

پیروى از علماء را ارتجاع و کهنه‏پرستى قلم‏داد خواهیم کرد تا بدین وسیله از یگانه دشمنى که ممکن است در مقابل ما ایستادگى کند، آسوده خواهیم شد زیرا دیگر مردم به دور آنها نخواهند رفت.

تا یهود هست علماء بدبخت، فقیر و بیچاره زندگى خواهندکرد.

 پروتکل شماره17:

هرچند زمانى، براى آن که از شوکت و عظمت رؤساى غیر یهود کاسته باشیم، یکى از شخصیّتهاى برجسته کشور را به وسیله ترور فردى، به قتل مى‏رسانیم.

 پروتکل شماره19:

بدین جهت مالیّات کمرشکنى بر املاک و عایدات وضع خواهیم کرد تا بودجه دولت تأمین گردد.

بحرانهاى اقتصادى را به وسیله از کار انداختن پولها در کشورهاى غیر یهودى به وجود آوردیم.

رؤساى غیر یهودى یا از روى اهمال و یا از روى عمد دولتهاى خویش را مجبور کردند تا آن قدر از ما پول قرض کنند که از پرداخت آن عاجز بمانند، آیا مى‏دانید با چه زحمتى این کارها را انجام دادیم؟!!(10)

پی نوشت:

1.از طبقه بندی پروتکل ها به دسته ها یا موضوعات مختلف خودداری نمودم تا بتوانید به سلیقه خود آنها را تحلیل نمایید،در میان پروتکل ها مطالب مختلف از عقاید فلسفی صهیونیسم گرفته تا روش های تبلیغاتی به چشم می خورد .

 2.این پروتکل ها به صورت کنفرانس ارایه شده و در حقیقت طرح کلی است که یک سخنران برای سران صهیونیسم در بریتانیا ارایه می دهد و کتاب مذکور هم گزارش همین سخنرانی است .

 3.گمان نکنید که صهیونیست ها مدعی هستند داروین و مارکس و نیچه برای آنها نظریه پردازی می کردند ، نه! مقصود آنها این است که قدرت سیاسی ما موجب رونق و سیطره جهانی این تفکرات شد همان گونه که در جامعه شناسی گفته می شود تفکر اراده حاکم همیشه سیطره دارد . برخی فکر میکنند که همه این متفکرین صهیونیست بوده اند و عده ای نیز به مقابله با این ادعای عجیب آن را توهم توطئه می خوانند.

 4.این پروتکل ها چکیده سرنخ هاست ! به واژگان بدقت تامل کنید. (در مورد ارتباط فریماسونیزم با صهیونیسم و شیطان در آینده مطالبی خواهم گذاشت .)

 5.بسیاری از جامعه شناسان می گویند دموکراسی واقعی وجود ندارد بخصوص مارکس معتقد است فرهنگ ایدئولوژی حاکم است که به مردم تزریق می شود . حال هر گروه ابزار قوی تری در دست داشته باشد افکار عمومی را به نفع خود جزب کرده و دموکرات معرفی می گردد !

 6.واژه آزادی واژه ای بسیار مبهم است اما حقیقتا آزادی چیست؟ آیا آزادی روح را می توان آزادی متعالی نامید ، یا انسان باید در انجام افعال ارادی خویش آزاد باشد؟آزادی با بی بندی نفس و شهوت چه قرابتی دارد؟

 7.این بند یکی از وحشتناک ترین بندهای پروتکل هاست به این معنی که اگر ما اینک براحتی از فریماسونری ، کلوپ های لوتاری یا صهیونیسم حرف می زنیم به اراده و خواست یا به عبارت بهتر با اجازه خود سران صهیونیسم و قسمتی از سیاست آنها است.

 8.کلمه پیشرفت یکی از کلمات چندش آور برای من است ! هر تغییری در جهان غرب مهر پیشرفته را یدک می کشد ، زمانی استفاده است کود شیمیایی پیشرفت بود بعدها استفاده از کود حیوانی پیشرفت شد حال کشورهای در حال گذار به مدرنیسم چون ایران ! باید اول به پیشرفت نسبی با کود شیمیایی برسند بعد با کود حیوانی پیشرفت خود را کامل کنند !! یک سوال خیلی ساده : وقتی ما نمی دانیم مقصد کجاست چگونه می توانیم حرکتی را پیشرفت و حرکتی را پسرفت بدانیم؟!

 9.در مطالب قبلی اهداف صهیونیسم را بازگو کرده ام اما یادآوری می نمایم آنها برای رسیدن به اهداف دینی خویش حتی دین را هم قربانی می کنند .

10.صهیونیست ها از دهه 1870 کار تشکیلاتی رسمی خویش را برای تشکیل اسراییل اعلام نمودند ،این زمان مصادف بود با هنگامی که در کشور ما شاهان قاجار با آلت تناسلی خود سر گرم بودند !! دهها سال پس از آن نیز هیچ کس ابعاد قضیه را درک نکرده بود نه در مورد صهیونیسم و نه حتی در مورد اهداف تشکیل اسراییل . اولین شخصیتی که این قضیه را کاملا می فهمید امام خمینی بود ، فراموش نکنیم که اولین علت مخالفت امام (ره)با محمدرضا شاه رابطه با اسراییل بود

منبع : http://www.hitler.ir/forum/showthread.php?tid=20&action=lastpost

متن  کامل پروتکل های یهود برای تسخیر جهان

پروتکلشماره 1
پروتکل شماره 2
  پروتکل شماره 3
  پروتکل شماره 4
  پروتکل شماره 5
  پروتکل شماره 6
  پروتکل شماره 7
  پروتکل شماره 8
  پروتکل شماره 9
  پروتکل شماره 10
  پروتکل شماره 11
  پروتکل شماره 12
  پروتکل شماره 13
  پروتکل شماره 14
  پروتکل شماره 15
  پروتکل شماره 16
  پروتکل شماره 17
  پروتکل شماره 18
  پروتکل شماره 19
  پروتکل شماره 20
  پروتکل شماره 21
  پروتکل شماره 22
  پروتکل شماره 23
  پروتکل شماره 24

 


لطفا به اشتراک بزارید تا همه استفاده کنند

  ارسال به نت ایران   محبوب کن - فیس نما     ارسال به کلوب   افسران   ارسال به افسران ولایت     شبکه اجتمایی سنگریها  

تبلیغات